nedeľa 22. januára 2017

Ahoj, ahoj, blogúšik

Ahoj, ahoj, blogúšik môj,
zverujem sa ti ako pubertiačka svojmu denníku.
Vieš, nemám to ľahké, ale kto z nás má? (Ak nechceš život odflákať, musíš si občas zamakať. Popritom horko zaplakať - nad ľuďmi, vecami a životom vôbec.)

Ale aj radosti je dosti. Napríklad aký je Andrej šikovný. Podľa youtube si opravil jojo, aj sa naučil niekoľko fígľov.
Ba niečo aj sám vymyslel.

Gitara mu tiež ide, robí pokroky. Sám od seba si k nej sadne a brnká a brnká a brnká. Na koncerte pekne hral: sám, aj duo so spolužiakom.

Sofinka mi urobila radosť včera, že si sama od seba zmyslela napísať domácu z matematiky. Mali zábavné príklady. Som jej len
skontrolovala. Pokiaľ ide o tú matiku, je trochu bystrejšia než Andrej, ale zas nie génius, čiže moje nádeje, že snáď bude vynikajúca
po mojej mame, sa nenaplnili. Neva, umelci nemusia mať Einsteinov mozog.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára