nedeľa 4. decembra 2016

Problémy

To sú problémy?

- mám vyprať kuchynskú záclonu dnes, deň pred Mikulášom, alebo až zajtra, po otvorení balíčkov?

- bude Sofia vo štvrtok vystupovať v hudobke, keď ju obchádza nádcha?

- napíše Andrej test dobre alebo zle?

- stihnem sa dať ostrihať?

No uznajte, že oproti celosvetovej kríze v podobe tyranských vlád, stúpajúcej kriminality, neznášanlivosti medzi skupinami obyvateľstva a štátmi, hroziacemu rozpadu EÚ, hrozbe tretej svetovej vojny, sú moje problémy úplne malicherné.

Na spestrenie ponúkam niekoľko „perličiek“ zo života našich detičiek:

- Sofia (pomaly a dôrazne, so šibalským úsmevom): „Babka, päť mi-nút! Päť mi-nút ti-cho!“ (prevzala od ocka, drzaňa malá).

- syn Jurko (s úsmevom): „Nestaraj sa! Staraj sa o svoje deti, nie o moje!“

- Andrej vopred počíta slová v pripravovanom diktáte preňho, aby nepísal dlho.

- Sofia veselo lúšti krížovky v časopise „Vrabček.“

- Andrej hrá na gitare Metallicu, aj koledy.

- Sofia hrá na klavíri pesničky, skladbičky, aj koledu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára