pondelok 21. novembra 2016

Nové výroky a pokroky

Nové výroky

Dominika: "Babka, NEDRAMATIZUJ!"

Sofia v reakcii na moju hlášku, že chcem hovoriť svoju obľúbenú modlitbu "Pod tvoju ochranu sa utiekame,..." pohotove vyhlási: "Tú čítam ja!" - a víťazoslávne sa zaškerí. Čoby čítať, už ju vie naspamäť! Aj celé pasáže z litánií.

Andrej, keď sa dedko išiel sprchovať: "Aby si sa páčil kočkám?" Na moje pokarhanie reagoval: "No čo, keď vy si ma stále doberáte s nejakými spolužiačkami, budem si aj ja vás!"


Andrej na moju fotku z roku 1989: "To si nemohla byť ty!" (Poznámka na okraj: Páni, aká som bola krásna! Zaľúbila som sa do seba. Viem, že mladosť sa už nikdy nevráti, ale pokúsim sa trochu schudnúť. Našťastie mi jeden zo synov povedal, že jemu sa väčšmi páčim teraz. Mám svoj fanklub!)

Sofinka sa na mňa šibalsky pozrie, sadne za klavír a bezchybne spustí skladbu, ktorá jej ešte včera nešla. Rozležalo sa jej v hlavičke.

Dominika pricupká ku mne a poprosí: "Babka, poďme hrať bábkové divadlo! Ale že tam bude vystupovať aj táto plyšová myška!" Čo mám robiť? Hlodavce neznášam, štítim sa ich a keď ich uzriem v reále, vrieskam. Moje vnučky ich milujú. Dominika: "Pozri, aký je ten potkanček milučký!" - dcéra veterinárky, ktorá robila pokusy na myšiach. Ba má aj plyšového netopiera a sovu. Sovu mám celkom rada. Ale myši a potkany nenávidím.
Decká majú gumového pavúka, ktorého mi Sofia nenápadne položí na plece. Keď to zbadám, robím sa, že ma veľmi vystrašil. Ale myška je horšia. Dievča malo pavúka v škole, dúfam, že dnes nevzala aj myš!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára