utorok 27. septembra 2016

Moje nervy!

Áno, som láskavá a trpezlivá babička, ktorá rada perie, upratuje, robí s vnúčatami úlohy.

V poslednej dobe som ale dosť často nervózna. Žeby to bolo z mojej "stredozemskej" diéty?

Napríklad dnes. V hudobke ma išlo rozhodiť. Z jedných dverí bicie, trieskali do bubna o dušu spasenú, darmo, že mali vyčalúnené dvere. Z druhých dverí sa ozývalo krákanie - nejaké hlasové cvičenia na hodine spevu. Dosť výrazná bola flauta, doprevádzaná na piáne. To všetko po dobu takých 40 minút.
Nie div, že som Sofinku nepočula, ako hrá. Išlo ma od nervozity rozhodiť!

Alebo doma. Som hladná, lebo diétujem, to je normálne. Na večeru už nemôžem vydržať, reku, urobím si zo starého chleba chlebík vo vajíčku. Urobím prvé štyri chleby, príde manžel a pustí sa do nich. Urobím ďalšie štyri chleby, pribehnú decká, prilákané čerstvou vôňou.
Podobné to bolo aj s praženicou. Hlavné, že im chutí! Plesnem sa po bruchu a idem hladná spať. Alebo si dám niečo iné, ale nie je to ono!

No a ešte k tomu nepijem alko. Les jours sans alco sont tristes.

Vysvetľujem vnúčatám teorku - nechápu! Alebo nechcú chápať?

Neposlúchajú, deň neklape tak, ako by mal, alebo ako si to v danú chvíľu predstavujem. Život sa neodvíja podľa mojich predstáv. Zem sa nekrúti podľa mňa. Vesmír sa vymkol zo svojich koľají!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára